دانشگاه

از اول مهرماه؛
دانشکده علوم پزشکی شمال خوزستان مستقل می‌شود

خبرگزاری فارس: قائم مقام معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: دانشکده علوم پزشکی شمال خوزستان با سه رشته تحصیلی از اول مهر ماه به صورت مستقل فعالیت خود را آغاز می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، احمد فخری ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه دو مقام مسئول در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به اینکه آموزشکده فوریت‌های پزشکی در دزفول با اخذ مجوز به دانشکده علوم پزشکی شمال خوزستان در این شهرستان تبدیل شد، اظهار داشت: این دانشکده با سه رشته فوریت‌های پزشکی، پرستاری و علوم آزمایشگاهی از اول مهر ماه به صورت مستقل شروع به فعالیت می‌کند.
وی افزود: آموزشکده پیراپزشکی بهبهان وابسته به دانشکده پیراپزشکی اهواز که در حال حاضر با دو رشته شبانه اتاق عمل و رادیولوژی در مقطع کارشناسی در حال فعالیت است در صورت اخذ مجوز به دانشکده تبدیل و با سه رشته اتاق عمل، رادیولوژی و تغذیه در مقطع کارشناسی از مهر ماه آغاز به فعالیت می‌کند.
قائم مقام معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور تصریح کرد: راه‌اندازی رشته فوق تخصصی غدد در دانشگاه علوم پزشکی اهواز در دست تایید است که در صورت موافقت از آغاز مهر ماه راه‌اندازی می‌شود.
وی از اخذ مجوز رشته تخصصی طب اورژانس و راه‌اندازی آن در مهر ماه در این دانشگاه خبر داد و بیان داشت: رشته تخصصی رادیوتراپی نیز در دست تایید و موافقت وزیر بهداشت است.
در ادامه این مراسم از زحمات سیدمحمدرضا موسوی‌نسب رئیس پیشین آموزشکده پیراپزشکی بهبهان تقدیر و دکتر محمدباقر محمد‌حسنی به عنوان سرپرست جدید این آموزشکده معرفی شد. همچنین از زحمات محسن قاسم‌زاده رئیس اسبق آموزشکده فوریت‌های پزشکی دزفول سپاسگزاری و صدیقه معین موسوی به عنوان سرپرست جدید دانشکده علوم پزشکی شمال خوزستان در دزفول معرفی شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد